ROWER ORBEA ORCA M31eLTD RED-CARBON, 2023
ORCA LTD ! Najlżejsza i najsztywniejsza szosa w swojej klasie! Karbon OMX to najniższa masa układu oraz maksymalna sztywność. Wszystko zaciągnięte z grupy Race / Triathlon !
Rower Orbea ORCA M31eLTD 2023
Rower Orbea Orca to wybór dla kolarzy, którzy wymagają najlżejszego roweru z najlepszym połączeniem technologii i ergonomii. To zawodnicy, którzy nie myślą o sobie jako o sprinterach, wspinaczach, a nawet startach w wyścigach, chcą roweru, który potrafi wszystko i pokonuje każdą trasę. To sportowcy, którzy szukają wiodącej technologii i stylu oraz cenią rower, który wyróżnia się na tle innych. Rower Orbea Orca to spersonalizowany, nowoczesny i mocny rower wyścigowy, który nakręca nas do jazdy dokładnie tak, jak chcemy i lubimy.
Rower Orbea Orca jest nie tylko synonimem zwycięstw w najbardziej wymagających wyścigach, ale również został doceniona w międzynarodowych mediach. Jest to Rower Roku we Francji; w Wielkiej Brytanii, spotkał się również z ogromnym uznaniem w innych krajach, takich jak Stany Zjednoczone, Hiszpania i Włochy. Teraz masz możliwość spersonalizowania swój rower Orbea Orcę na ramie OMX tak jak chcesz – program MyO stworzony przez Orbea pozwala pomalować w tysiącach kombinacji, a także zmieniać komponenty i części w modelach OMR i OMX
Parametry produktu:
Specyfikacja:
Rama Orbea Orca carbon OMX Disc, suport BB 386 mm, tylna oś przelotowa 12x142 mm, wewnętrzne prowadzenie linek ICR
Widelec Orbea Orca OMX ICR 2020, w całości z włókna węglowego, kompatybilna z gwintowaną główką ramy 1-1/8" - 1,5", oś przelotowa 12x100 m
Stery Acros Aluminium 1-1/2" ICR Wewnętrzne prowadzenie kabli
Mechanizm korbowy SRAM Rival AXS Powermeter Dub 35x48t
Manetki SRAM Rival eTap AXS Kaseta SRAM XG-1250 10-30t 12-Przełożeń
Przerzutka tył SRAM Rival eTAP AXS
Przerzutka przód SRAM Rival eTAP AXS
Łańcuch SRAM Rival X12
Kierownica Orbea OC Road Performance RP10 Carbon, Reach 80, Drop 125
Mostek Orbea OC Road Performance RP10, -8º
Hamulce SRAM Rival eTap AXS Hydrauliczne Tarczowe
Koła FULCRUM Racing 600 DB
Opony Vittoria Rubino Pro IV G2.0 Foldable 700x25c
Oś przedniego koła Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Lite
Oś tylnego koła Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite
Sztyca Orbea Orca OMX, SB0/25, z mikro regulacją
Siodło Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Magnezowe Pręty
Bateria SRAM eTap Powerpack
Zatyczki kierownicy Lyzard DSP 2.5mm
Technologie użyte w modelu Orbea Orca:
DYNAMICZNA BUDOWA – Zdecydowanie większość obciążeń skrętnych i bocznych jest przyjmowana przez dolny kręgosłup ramy. Główka ramy, dolna rura i tylny trójkąt są tak ukształtowane, aby sprawić opór obciążeniom i przekazać moc na tylne koło. Bez wątpienia duże przekroje oraz odporność na wyginanie w dolnej części ramy przekładają się bezpośrednio na większą ilość watów podczas jazdy i uczucie natychmiastowego przekazywania mocy.
MONOCOQUE – W celu stworzenia najbardziej wyrafinowanej ramy, Orca korzysta z najbardziej zaawansowanych technologicznie karbonowych konstrukcji. Jest to złożony i żmudny proces, którego rezultaty docenisz w trakcie jazdy. Flagowa rama Orca OMR łączy włókno Toray T700, T800 oraz M40J. Wstępnie impregnowane arkusze karbonowe są laserowo cięte o nakładane na siebie.
PŁYNNOŚĆ – Siły zewnętrzne oddziałujące na ramę, takie jak naprężenia czy drgania na nierównej nawierzchni, mają wpływ na sterowanie i przyczepność. Górna część tylnego trójkąta nowej Orci jest cieńsza a przekroje i średnice zostały zmniejszone, aby zapewnić maksymalną przyczepność i kontrolę podczas jazdy na nierównej nawierzchni bez negatywnego wpływy na sztywność ramy. Orca zapewnia dynamiczną, płynną jazdę, przypominającą unoszenie się ponad nierównymi drogami.