ROWER ORBEA ORCA M30iLTD RED WINE CARBON RAW, 2023
ORCA LTD ! Najlżejsza i najsztywniejsza szosa w swojej klasie! Karbon OMX to najniższa masa układu oraz maksymalna sztywność. Wszystko zaciągnięte z grupy Race / Triathlon !
Rower Orbea ORCA M31eLTD 2023
Rower Orbea Orca to wybór dla kolarzy, którzy wymagają najlżejszego roweru z najlepszym połączeniem technologii i ergonomii. To zawodnicy, którzy nie myślą o sobie jako o sprinterach, wspinaczach, a nawet startach w wyścigach, chcą roweru, który potrafi wszystko i pokonuje każdą trasę. To sportowcy, którzy szukają wiodącej technologii i stylu oraz cenią rower, który wyróżnia się na tle innych. Rower Orbea Orca to spersonalizowany, nowoczesny i mocny rower wyścigowy, który nakręca nas do jazdy dokładnie tak, jak chcemy i lubimy.
Rower Orbea Orca jest nie tylko synonimem zwycięstw w najbardziej wymagających wyścigach, ale również został doceniona w międzynarodowych mediach. Jest to Rower Roku we Francji; w Wielkiej Brytanii, spotkał się również z ogromnym uznaniem w innych krajach, takich jak Stany Zjednoczone, Hiszpania i Włochy. Teraz masz możliwość spersonalizowania swój rower Orbea Orcę na ramie OMX tak jak chcesz – program MyO stworzony przez Orbea pozwala pomalować w tysiącach kombinacji, a także zmieniać komponenty i części w modelach OMR i OMX
Parametry produktu:
Rama |
Orbea Orca carbon OMX Disc, monocoque construction, suport BB 386 mm, kompatybilna z miernikiem mocy, tylna oś przelotowa 12x142 mm, wewnętrzne prowadzenie linek ICR |
Widelec |
Orbea Orca OMX ICR 2020, w całości z włókna węglowego, kompatybilna z gwintowaną główką ramy 1-1/8" - 1,5", oś przelotowa 12x100 m |
Stery |
Acros Aluminium 1-1/2" ICR Wewnętrzne prowadzenie kabli |
Mechanizm korbowy |
Shimano 105 R7100 34x50T with left side 4iiii Powermeter |
Manetki |
Shimano Di2 R7170 |
Kaseta |
Shimano 105 R7100 11-34t, 12-Przełożeń |
Przerzutka tył |
Shimano 105 Di2 R7150 |
Przerzutka przód |
Shimano 105 Di2 R7150 |
Łańcuch |
Shimano M7100 |
Kierownica |
Orbea OC Road Performance RP10 Carbon, Reach 80, Drop 125 |
Mostek |
Orbea OC Road Performance RP10, -8º |
Hamulce |
Shimano R7170 Hydrauliczne Tarczowe |
Koła |
FULCRUM Racing 400 DB |
Opony |
Vittoria Rubino Pro IV G2.0 700x25c |
Oś przedniego koła |
Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Lite |
Oś tylnego koła |
Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite |
Sztyca |
Orbea Orca OMX, SB0/25, mikro regulacja |
Siodło |
Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Manganowe Pręty |
Zatyczki kierownicy |
Lyzard DSP 2.5mm |
Technologie użyte w modelu Orbea Orca:
DYNAMICZNA BUDOWA – Zdecydowanie większość obciążeń skrętnych i bocznych jest przyjmowana przez dolny kręgosłup ramy. Główka ramy, dolna rura i tylny trójkąt są tak ukształtowane, aby sprawić opór obciążeniom i przekazać moc na tylne koło. Bez wątpienia duże przekroje oraz odporność na wyginanie w dolnej części ramy przekładają się bezpośrednio na większą ilość watów podczas jazdy i uczucie natychmiastowego przekazywania mocy.
MONOCOQUE – W celu stworzenia najbardziej wyrafinowanej ramy, Orca korzysta z najbardziej zaawansowanych technologicznie karbonowych konstrukcji. Jest to złożony i żmudny proces, którego rezultaty docenisz w trakcie jazdy. Flagowa rama Orca OMR łączy włókno Toray T700, T800 oraz M40J. Wstępnie impregnowane arkusze karbonowe są laserowo cięte o nakładane na siebie.
PŁYNNOŚĆ – Siły zewnętrzne oddziałujące na ramę, takie jak naprężenia czy drgania na nierównej nawierzchni, mają wpływ na sterowanie i przyczepność. Górna część tylnego trójkąta nowej Orci jest cieńsza a przekroje i średnice zostały zmniejszone, aby zapewnić maksymalną przyczepność i kontrolę podczas jazdy na nierównej nawierzchni bez negatywnego wpływy na sztywność ramy. Orca zapewnia dynamiczną, płynną jazdę, przypominającą unoszenie się ponad nierównymi drogami.