ROWER ORBEA ORCA AERO M31eLTD PWR BLUE, 2023
ORCA AERO! Szybkość i precyzja! Najlżejsza i najsztywniejsza szosa aero w swojej klasie! Karbon OMX to najniższa masa układu oraz maksymalna sztywność. Wszystko zaciągnięte z grupy Race / Triathlon !
Rower Orbea ORCA AERO M31eLTD 2022
Rower Orbea Orca Aero dostarcza wszystko, co jest niezbędne do zwycięstwa – wraz z chęcią pójścia na całość, jazdy przez cały dzień i bez kompromisów. Geometria roweru Orbea Orca Aero Racing powstała w wyniku prawie 100 lat projektowania rowerów szosowych i stanowi idealną równowagę między responsywnością i stabilnością. Kluczem do zbudowania najlepszego szosowego roweru Aero jest znalezienie równowagi między aerodynamiką, sztywnością i prowadzeniem. Balans miedzy tymi obszarami i zidentyfikowanie dodatkowych czynników wydajności pozwolą kolarzowi zwiększyć wydajność. Rower Orbea Orca Aero to wybór dla kolarzy, którzy wymagają najlżejszego roweru z najlepszym połączeniem technologii i ergonomii. Trudno znaleźć większe wrażenie mocy, niż to które daje świetny rower Orbea Orca Aero. Rower Orbea Orca Aero opiera się na tym, czego nauczyliśmy się od Orbea Ordu. Oznacza to tysiące godzin modelowania i sesji w tunelu aerodynamicznym, fanatycznie rozważając każdy element
Niech żyje rower, który równoważy emocjonalne i racjonalne pragnienia w każdym z nas – Niech żyje Orca Aero!
Parametry produktu:
Rama |
Orbea Orca Aero carbon OMX Disc, monocoque construction, suport BB 386 mm, kompatybilna z miernikiem mocy, tylna oś przelotowa 12x142 mm, wewnętrzne prowadzenie linek |
Widelec |
Orbea Orca Aero OMX ICR, w całości z włókna węglowego, kompatybilna z gwintowaną główką ramy 1-1/8" - 1,5", oś przelotowa 12x100 m |
Stery |
FSA 1-1/2" Zintegrowane |
Mechanizm korbowy |
SRAM Rival AXS Powermeter Dub 35x48t |
Manetki |
SRAM Rival eTap AXS |
Kaseta |
SRAM XG-1250 10-30t 12-Przełożeń |
Przerzutka tył |
SRAM Rival eTAP AXS |
Przerzutka przód |
SRAM Rival eTAP AXS |
Łańcuch |
SRAM Rival X12 |
Kierownica |
Orbea OC RA10 Road Aero Carbon, Reach 80, Drop 125, Flara 5, |
Mostek |
Orbea OC Road Performance RP10, -8º |
Hamulce |
SRAM Rival eTap AXS Hydrauliczne Tarczowe |
Koła |
FULCRUM Racing 400 DB |
Opony |
Vittoria Rubino IV G2.0 TLR 700x25c |
Oś przedniego koła |
Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Hollow |
Oś tylnego koła |
Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Hollow |
Sztyca |
Orbea Orca Aero OMX, SB0/25, z mikro regulacją nachylenia |
Siodło |
Prologo Dimension T4.0, 143 mm |
Bateria |
SRAM eTap Powerpack |
Zatyczki kierownicy |
Orbea antypoślizgowe, odporne na wstrząsy |
Bidon |
Orbea Butelka OC Aero + koszyk RA10 |
Przechowywanie |
Orbea Przybornik OC Aero TB-01 |
Technologie użyte w modelu Orbea Orca:
DYNAMICZNA BUDOWA – Zdecydowanie większość obciążeń skrętnych i bocznych jest przyjmowana przez dolny kręgosłup ramy. Główka ramy, dolna rura i tylny trójkąt są tak ukształtowane, aby sprawić opór obciążeniom i przekazać moc na tylne koło. Bez wątpienia duże przekroje oraz odporność na wyginanie w dolnej części ramy przekładają się bezpośrednio na większą ilość watów podczas jazdy i uczucie natychmiastowego przekazywania mocy.
MONOCOQUE – W celu stworzenia najbardziej wyrafinowanej ramy, Orca korzysta z najbardziej zaawansowanych technologicznie karbonowych konstrukcji. Jest to złożony i żmudny proces, którego rezultaty docenisz w trakcie jazdy. Flagowa rama Orca OMR łączy włókno Toray T700, T800 oraz M40J. Wstępnie impregnowane arkusze karbonowe są laserowo cięte o nakładane na siebie.
PŁYNNOŚĆ – Siły zewnętrzne oddziałujące na ramę, takie jak naprężenia czy drgania na nierównej nawierzchni, mają wpływ na sterowanie i przyczepność. Górna część tylnego trójkąta nowej Orci jest cieńsza a przekroje i średnice zostały zmniejszone, aby zapewnić maksymalną przyczepność i kontrolę podczas jazdy na nierównej nawierzchni bez negatywnego wpływy na sztywność ramy. Orca zapewnia dynamiczną, płynną jazdę, przypominającą unoszenie się ponad nierównymi drogami.