• Obniżka
ROWER ORBEA ORCA M30, ZIELONY/NIEBIESKI, 19 (55)

ROWER ORBEA ORCA M30, ZIELONY/NIEBIESKI, 19 (55)

7 599,90 zł
6 459,00 zł Zniżka 15%
Brutto
Rozmiar ramy
Rozmiar koła
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

Rower szosowy ORBEA ORCA M30

Istnieje wiele wspaniałych rowerów, które oferują wygodną, zrelaksowaną i naturalną pozycję w trakcie jazdy oraz łatwość prowadzenia. Orca nie jest jednym z nich. Orca została zaprojektowana dla kogoś, kto już przejechał 6000km w lutym i chce jeszcze podtrzymać 500 watów w środku zimy. Dla kogoś, kogo nogi zostały wyrzeźbione przez lokalne wzniesienia. Dla kogoś, kogo nigdy nie pokonasz, kto jest zawsze gotowy, by utrzymać tempo. Orca jest dla profesjonalistów, twardzieli i twardzielek, dedykowana tym szaleńcom, którzy nigdy nawet nie myślą o tym, aby się poddać. Orca jest dla zawodników, którzy za dużo czasu mówią o watach i treningach. Nawet nie marzysz, aby ich zaprosić do siebie, zresztą i tak by nie przyszli, bo to ich pora na sen. Orca nie jest dla wszystkich. Czy chcesz być szybki?

 

Parametry produktu:

RAMA: Orbea Orca carbon OME, monocoque,tapered 1-1/8" - 1,5", PF 86mm, powermeter compatible, brake internal cable routing, EC/DC compatible, 130mm rear spacing, 27,2mm seat tube.

WIDELEC: Orca OME carbon fork, full carbon steerer, tapered 1-1/8" - 1,5", carbon dropouts

MECHANIZM KORBOWY: Shimano 105 R7000 34x50t

STERY: FSA 1-1/8 - 1-1/2" Integrated Aluminium Cup ACB Bearings

KIEROWNICA: FSA Omega Compact

WSPORNIK KIEROWNICY: Orbea OC-II

MANETKI: Shimano 105 R7000

HAMULCE: Shimano 105 R7000

KASETA: Shimano 105 R7000 11-28t 11-Speed

PRZERZUTKA TYŁ: Shimano 105 R7000 GS

PRZERZUTKA PRZÓD: Shimano 105 R7000

ŁAŃCUCH: Fsa Team Issue

KOŁA: Mavic Aksium

OPONY: Vittoria Rubino Foldable 700x25 60TPI G+

PEDAŁY: N/A

WSPORNIK SIODŁA: Orbea OC-II Carbon 27.2x350mm

SIODŁO: Selle Royal Seta RS

HANDLEBAR PLUGS: Velo Eva

 

Technologie użyte w modelu Orbea Orca:

DYNAMICZNA BUDOWA – Zdecydowanie większość obciążeń skrętnych i bocznych jest przyjmowana przez dolny kręgosłup ramy. Główka ramy, dolna rura i tylny trójkąt są tak ukształtowane, aby sprawić opór obciążeniom i przekazać moc na tylne koło. Bez wątpienia duże przekroje oraz odporność na wyginanie w dolnej części ramy przekładają się bezpośrednio na większą ilość watów podczas jazdy i uczucie natychmiastowego przekazywania mocy.

MONOCOQUE – W celu stworzenia najbardziej wyrafinowanej ramy, Orca korzysta z najbardziej zaawansowanych technologicznie karbonowych konstrukcji. Jest to złożony i żmudny proces, którego rezultaty docenisz w trakcie jazdy. Flagowa rama Orca OMR łączy włókno Toray T700, T800 oraz M40J. Wstępnie impregnowane arkusze karbonowe są laserowo cięte o nakładane na siebie.

PŁYNNOŚĆ – Siły zewnętrzne oddziałujące na ramę, takie jak naprężenia czy drgania na nierównej nawierzchni, mają wpływ na sterowanie i przyczepność. Górna część tylnego trójkąta nowej Orci jest cieńsza a przekroje i średnice zostały zmniejszone aby zapewnić maksymalną przyczepność i kontrolę podczas jazdy na nierównej nawierzchni bez negatywnego wpływy na sztywność ramy. Orca zapewnia dynamiczną, płynną jazdę, przypominającą unoszenie się ponad nierównymi drogami.


J12755A5
1 Przedmiot

Specyficzne kody

Nowy produkt

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego Lub Zresetuj hasło