ROWER MTB ORBEA OIZ 29 M-PRO, TANZANIT CARBON, L
Najniższa cena w ciągu 30 dni: 24 999,00 zł
Rower górski z pełną amortyzacją ORBEA MTB OIZ M-PRO
ORBEA OIZ jest najlżejszym, najsztywniejszym i najbardziej wydajnym rowerem, niezależnie od tego, czy przypniesz numer startowy na zawodach, czy podjedziesz na najwyższy szczyt podczas popołudniowej jazdy. Rower ORBEA OIZ ma wszystko, czego potrzebujesz i jest idealny dla rowerzystów XC, maratonów i szybkich rowerzystów Trail, którzy docenią niską wagę i wydajność roweru. Połączenie tych wszystkich składowych tworzy wspaniały, piękny rower w swej prostocie. Usunięcie wszystkiego, co jest zbędne i dodanie tylko elementów poprawiających jazdę oznacza, że przy wadze ramy z damperem 1740 g (OMX) rower ORBEA OIZ jest jedną z najlżejszych ram do XC. ORBEA OIZ to rower wyścigowy XC o skoku zawieszenia 120 mm, który wygląda równie dobrze, jak jeździ. Nowoczesna geometria i nowatorskie zawieszenie, zaprojektowane od początku dla amortyzatorów o skoku 120 mm, co zapewnia dodatkową radość z każdej jazdy bez uszczerbku dla wagi i wydajności. Rower ORBEA OIZ to najszybszy rower XC, który opuścił fabrykę ORBEA od ponad 180 lat. Rower ORBEA OIZ jest przeznaczony dla szybkich, doświadczonych rowerzystów, zawodowców, którzy wymagają superlekkiego, wydajnego i niezawodnego roweru z zawieszeniem do technicznych tras XC i wyczynowej jazdy cross country.
Parametry produktu:
Rama: Orbea Oiz Carbon OMX, Fiberlink, Boost, suport BSA, UFO, SIC, I-line shock
Dumper: Fox i-line DPS Factory 120mm Remote Push-Unlock Evol Kashima custom tune 190x45mm
Widelec: Fox 34 Float SC Factory 120 FIT4 Remote-Adj Push-Unlock QR15x110
Stery: Aluminium 1-1/2", Łożysko oksydowane na czarno
Mechanizm korbowy: Shimano XT M8100 32t
Manetki: Shimano XT M8100 I-Spec EV
Kaseta/wolnobieg: Shimano CS-M8100 10-51t 12-przełożeń
Przerzutka tylna: Shimano XTR M9100 SGS Shadow Plus
Przerzutka przednia: -
Łańcuch: Shimano M8100
Kierownica: Orbea OC MP10 Mountain Performance Carbon, Szerokość 760, gięcie 9st.
Mostek: Orbea OC Mountain Performance MP10 Alu SL, -10º
Hamulce: Shimano XTR M9100 Hydrauliczne Tarczowe
Koła: OQUO Mountain Performance MP30TEAM Carbon
Opony: Maxxis Rekon Race 2.40" WT 120 TPI Exo TLR
Pedały: -
Sztyca: Orbea OC Mountain Control MC20, 31.6mm, Dropper
Siodło: Selle Italia SLR Boost Fill Tytanowe pręty 316 Ø7 mm
Manetka blokady: Orbea OC Squidlock MP20 Remote, Dropper, Suspension 3 Pozycyjna
Dobór ramy do wzrostu (przedziały):
155-170 cm wzrostu – rama S
165-180 cm wzrostu – rama M
178-190 cm wzrostu – rama L
185-198 cm wzrostu – rama XL
Technologie:
Geometria bez kompromisów - Stroma rura podsiodłowa i obniżona rama zapewniają pełną kontrolę nad jazdą. Dłuższy wysięg, zaprojektowany dla mostków 60-90 mm, zapewnia stabilność na zjazdach, zachowując jednocześnie obciążone przednie koło do ataku na podjazdach i zakrętach. Zoptymalizowana pod kątem widelca 120 mm, aby utrzymać ciężar na przednim kole podczas skręcania i wspinania się. Zwinne i responsywne prowadzenie oraz lepsze przyspieszenie dzięki skróceniu tylnego trójkąta.
Integracja - Prostych rozwiązań nie pokonasz! Jest to szczególnie ważne w przypadku roweru wyścigowego XC z rodowodem Oiz, gdzie waga i osiągi są kluczowe. Wewnętrzne prowadzenie kabli nie jest niczym nowym, ale Oiz przenosi tradycyjne prowadzenie na wyższy poziom dzięki I-Line i naszemu systemowi SIC, gdzie kable przechodzą przez stery. Nasza opatentowany system I-Line to po prostu najbardziej elegancka, najbardziej zintegrowana blokada amortyzatorów na rynku. Fiberlink - łącznik zawieszenia płynnie integruje się z kształtami Oiz i rurą podsiodłową. Blokada obracania - lekki i prosty Spin Block zapobiega nadmiernemu obracaniu się kierownicy i uszkodzeniu nowoczesnej, pięknej ramy Oiza. Łożyska o większych rozmiarach rozkładają obciążenia, dając niewielki, ale znaczący wzrost sztywności bocznej. Uszczelnione łożyska - Ciężka praca nad uszczelnieniem głównych łożysk obrotowych, które są najbardziej odsłonięte, wydłuża ich żywotność i pomaga utrzymać optymalną pracę zawieszenia, gdy warunki są brudne. Ochrona ramy - fabrycznie oklejona rama chroni te części ramy, które są bardziej narażone na potencjalne uszkodzenia. Materiały wykorzystane w ramach Oiz: Karbon OMX, OMR oraz aluminium.
Sztywność - Sztywność ramy ma kluczowe znaczenie dla przenoszenia mocy. Manipulując materiałami ramy, optymalizując profile rur i wstawiając większe łożyska, możemy ściśle kontrolować sztywność bez utraty wagi. Rezultatem jest rama, która jest optymalnie wyważona i kontrolowana bez poświęcania wydajności. 12% większa sztywność oznacza, że rower Orbea Oiz reaguje na każde naciśnięcie pedału szybciej niż kiedykolwiek. Rura czołowa i dolna rura tylnego trójkąta są odporne na skręcanie i przenoszą moc na tylne koło.
Zawieszenie - Koncepcja
Advanced Dynamics firmy Orbea jest wyjątkowa w branży i stanowi serce każdego
roweru z zawieszeniem Orbea. Nasze autorskie rozwiązanie pozwala nam sprawdzać
zachowanie roweru w różnych warunkach, symulując różne warunki na szlaku i
ciśnienie w oponach!
120mm zwieszenie bez kompromisów zaprojektowane od
początku z myślą o dłuższym skoku, lżejszym i wydajniejszym niż kiedykolwiek.
UFO - usunięcie osi z tylnego trójkąta zapewnia doskonałe działanie
zawieszenia, zwiększa sztywność boczną i zapewnia niezawodność. Kinematyka –
kontrola pedałowania Nowoczesny rower Oiz do XC musi być w stanie sprawnie
podjeżdżać pod górę, z maksymalną przyczepnością, nawet przy szeroko otwartym
amortyzatorze. Wysoki poziom przeciwdziałania ugięciom i lekko regresywna krzywa
zawieszenia pomagają Oizowi oprzeć się siłom pedałowania na początku podróży,
gdzie spędzasz więcej czasu na wspinaczce, co oznacza, że rower Orbea Oiz
natychmiast reaguje na naciskanie pedałów, ruszając do przodu.
Komponenty OC - Kokpit – Oiz jest wyposażony w kierownicę i mostek OC, które umożliwiają prowadzenie kabli SIC. Manetka Squidlock - zaprojektowana do pracy z opatentowaną przez Orbea technologią I-Line, zapewniając łatwą kontrolę nad amortyzatorem i regulowaną sztycą. Bezdętkowe koła OQUO MP maksymalizują osiągi dzięki specjalnej konstrukcji z przodu i z tyłu. Przednie koła mają wyższe ścianki obręczy, aby zwiększyć sztywność i precyzję prowadzenia, podczas gdy tylne koła mają szerszą stopkę, aby zmaksymalizować odporność na przebicie.