- -99,99 zł
- Brak na stanie
- - 99,99 zł
Serwis Klienta
Kontakt:
Pon-Pią: 10:00 am - 7:00 pm
Sob: 10:00 am - 4:00 pm
+48 733 808 808
+48 884 046 884
Wyścigowa 46, 53-012 Wrocław, Polska
Wysyłka:
Bezpłatna dostawa obejmuje wszystkie zamówienia na kwalifikujące się produkty o wartości co najmniej 500 zł w dowolnej kategorii produktów.
Płatność:
Karty kredytowe, PayU, BLIK.
Zwroty:
Każdy zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Kask rowerowy full face, BELL SANCTION II
Wyposażony w stonowaną kolorystykę, elegancki identyfikator i szereg funkcji technicznych, BELL SANCTION 2 wygląda, działa i pasuje jak znacznie droższy kask. Od podstaw procesu projektowania zespół inżynierów skupił się na trzech podstawowych założeniach: Dopasowanie. Oddychalność. Wartość. Dopasowanie zapewnia nowa wyściółka Ventilated DH Air. Poduszki policzkowe można zdjąć, co ułatwia pranie. Aby uwzględnić oddychalność, wyposażyliśmy kask w 14 otworów wentylacyjnych, aby zapewnić priorytet wentylacji, niezależnie od tego, gdzie kask jest używany. Wykorzystano dziesięciolecia doświadczenia w projektowaniu kasków rowerowych i doświadczenia w wyścigach, a następnie spakowano to wszystko w najbardziej przystępnej cenie dla kasku pełnego, jakiego kiedykolwiek wyprodukowała firma BELL. Rezultatem jest odważnie wyglądający nowy kask, idealny dla nowicjuszy jeżdżących w parku, zawodników BMX z ograniczonym budżetem lub dla młodych jeźdźców uczących się nowych możliwości. Wreszcie, wybrane kolory Sanction 2 są dostępne w rozmiarze XXS, aby pasowały dla młodszych rowerzystów, posiadają certyfikaty ASTM Downhill i BMX.
Parametry produktu:
Rozmiar: XXS (48 – 51 cm); XS/S (51 – 55 cm); M (55 – 57 cm); L (57 – 59 cm); XL (59 – 61 cm);
Wentylacja: 14 otworów wentylacyjnych
Budowa: Wytrzymała skorupa ABS z wyściółką EPS
Przyłbica: Regulowany daszek Flying Bridge
Waga produktu: 1040 g (rozmiar: M)
CE EN-1078, ASTM-1952-DH, ASTM-2032-BMX
Technologie:
WIZJER FLYING BRIDGE - Taka konstrukcja wizjera zapewnia większą elastyczność i poprawia przepływ powietrza w kasku. Nie stosując tradycyjnej koncepcji słupka centralnego i śruby, jesteśmy w stanie zwiększyć ilość materiału zarządzającego energią w strefie dużego uderzenia.